22 april

hej bloggen !
idag sista lektionen hade vi idrott, fotboll.
vilken jag suger på, alla gjorde mål utom jag, så jag fick ställa mig i målet.
men sen efter det kom jag hem och bara la mig ner på soffan, och somnade direkt.
har inte sovit på hela veckan känns det som , ont i huvet & mensvärk & ligger o fryser, kan det inte bli värre ?
& jag har inget liv, sitter och gör typ 100000 flätor i mitt hår, mogentjej.
men nu ska jag sätta mig och göra ett test, ha det gött eller något :)
take care / sannaa



på tal om det.



JAG SAKNAR DEJ MIKAELA ! :(

Kommentarer
Postat av: mikaelA

awww, gullig du är!

Jag hoppas det.. Fast det verkar vara lite problem med de dära nu :(((((((

<33

2010-04-22 @ 21:14:53
URL: http://mikaeeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0