äntligen hemma !

HEJ IGEN BLOGGEN!

nu har jag nyss kommit hem från danmark, åkte i torsdags.
har haft det skönt, men har bara regnat en hel del, men spelade runt 7 matcher sammanlagt, & vi kom till A slutspel, så kom 4 av alla lagen , helt okej :)
& grattis till juniorerna killarna som tog guld !
vi gjorde inte så mkt på cupen heller, kollade mest på matcher och chillade, & det var lite tråkigt, kunde hittat på massor med annat, menmen.
så jag bestämde mig för att dra på disco, tog med mig caroline, ingen annan ville gå, vi hade det sjukt kul !
ägde hela dansgolvet, haha det ända roliga på cupen helt klart !

& det känns som att jag inte har bloggat på ett jävligt bra tag, hoppas ni fortsätter läsa & följa bloggen.
SKA försöka blogga mycket mera nu så kolla hela tiden , PUUSSSSS

btw: bilder kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0