friends

lördagen 24 april.


heejj, när jag kom hem från mellbystrand träffade jag matilda enstund , gick runt över hela kungsbacka typ.
sen kom sofia till elektronen , satt där enstund, efter det gick vi till donken tog varsin glass.
sen följde vi matilda hem, sofia stack från mig vid 11 .
härligt att vi är vänner igen fia, har saknat dej :(






nisse


söt tjej utan smink.....


söndagen 25 april.

vaknade runt 10, gick upp och kollade på tv , summerland sjukt bra program !
& snart ska jag ringa matilda för ska dra och sola på solkällan, sen får vi se vad vi hittar på, antagligen drar till kungsmässan eller något.
jag funderar på att sätta mig och göra ett till test så jag någon gång blir klar med körkortet.
hörs sen, pussshejjj !


matilda är söööt


BRA LÅT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0