åh nej, datorn funkar ju aldrig :O

hey !

internettet funkade inte igår heller, så har ju inte haft tillgång till att blogga.
men nu på morgonen funkade det, så passar på med ett inlägg.
igår var jag med nils & ida & matilda, sen kollade vi på nisses match, efter det åkte vi och köpte hårfärg till matilda slingade hennes hår, det blev riktigt bra ! :)
men så solade vi solarium, och jag brände mig , är helt röd i facet :( men det borde ju försvinna snart hoppas jag.. men idag börjar jag halv 9 så matilda kommer hit så skjutsar jag henne till skolan vid kvart över 8.
sen idag blir det linnea gustavsson & kasnke nils senare på kvällen, blir ingen träning för mig idag heller, funderar på att ta en alvedon mot ryggen, har så sjukt ont...
aja men får hoppas att internettet funkar senare idag, så vi hörs då.
pusss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0