långt inlägg. men LÄS!

Igår kväll var jag med Kajsa hela dagen, och hann inte blogga imed att jag inte var hemma någon gång. Men vi hade sånn otur igår. Var det fredagen den 13 ?
Haha nej. Men först skulle vi ta tåget in till Lindome och fixa lite saker till nyår och så missade vi tåget och nästa tåg var inställt. Och då fick Kajsas pappa komma och hämta oss. Sen när vi kom fram så tog det ungefär 2 timmar innan vi kunde fixa sakerna. Sen fick vi gå hur LÅNGT som helst. Sen när vi kom till stationen så skulle vi med en buss till åsa, och som tur var att vi hann med den!
Men sen så skulle vi av efter shell macken i Åsa, men vi missade den och fick gå från Frillesås till Åsa. Fattar ni ?
SJUKT LÅNGT!
Men sen kom vi fram och hade det skit kul!


Snacka om otur ? ;)


Men idag ska jag och Kajsa till kungsmässan och kollade lite, sen drar jag och tränar. Och äntligen imorgon får jag träna riktig HANDBOLL! yeey.
Men nu ska jag ta lite frulle och sätta mig framför tv:en medans Kajsa duschar. Vi hörs sen och det lovar jag denna gången. haha ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0