bomb på kungsmässan

gick ner till kungs och träffade linnea, gick runt där enstund, sen tog vi en glass på donken, så började alla människor gå ut från kungsmässan, och vi fattade ju ingenting.
sen spärrade dom halva kungsmässan & sen fick vi reda på att det var en bomb i någons bil på parkeringen.
& sheat vad rädda vi blev !
och sen kom vi på att våra jackor & väskor var i ett skåp, på den sidan dom hade stängt.
så jag och linnea fick sitta och vänta i typ 3 timmar för att få sakerna.
& då träffade vi linnea & linn, sen kom sleven och henkepenke.
linnea och linn stack hem nästan direkt, så vi stannade på melrose och bara chilla med killarna.
sen ÄNTLIGEN fick vi gå in och hämta våra saker, var lite läskigt för dom sa att det kunde sprängas typ när som helst.
sen gick vi hem & linnea stack hem och käkade, men kom nyss igen :D
så kan inte blogga mera nu, pussshejj / sannnaaaaaa & linneaaaaa ♥




starstrukk-3oh!3 feat & katy perry






snyggtjej !






_____________________________________________________________________________

det går inte att beskriva mina känslor för dej, du har verkligen allt man kan önska.
du gör mig så himla glad när jag är med dej.
din humor & personlighet, så himla bra är du !
love u.
/ sannaaaaaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0