film med babes

hejjbloggen !
först var det skolan & det var väll okey, förrutom att jag fick en isboll kastad rakt vid halsen typ,
fyfan det gjorde sjukt ont, är fortfarande röd ;s
sen efter gick jag och poppen hem till mig och åt sen kom alicia och joinade , sen stack vi till Anton
och där såg vi på film, det var sjukt läskigt kollade på ngn skräckfilm igen.
denna var mycket hemskare än barnhemmet kan jag säga ;o
och imon blir det skolan igen & det suger verkligen  !
pusshejj







jag saknar dej någor enormt !
du var lixom allt för mig, du var som en syster
& nu vafan har hänt ?
ingen snackar med varandra och umgås , allt har bara försvunnit
du var som en syster för mig & jag klarar mig inte utan dej
hade så jävla kul med dej
skrattade åt allt och alla minnen, bara jag tänker tillbaka
fyfan vad kul vi hade sofia !
när vi kolllade på innebandy i göteborg, det var så jävla kul & det går inte att glömma
och du vill inte ha med mig och göra längre , allt känns så tomt utan dej !
när jag träffar dej i skolan, vi bara går förbi varandra & det känns bara så fel
vad ska jag göra för att du ska förlåta mig ?
I MISS U !

Kommentarer
Postat av: ANONYM

vad har hänt ??

2010-01-27 @ 21:41:34
Postat av: sofia

hahaha, typiskt mig ;d

2010-01-28 @ 21:58:13
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0