äntligen har jag fått sova inattt..

godmorgon bloggen.

äntligen har jag fått sova inatt, har ju vart sjuk nu i 2 dagar och febern är borta så inatt fick jag sova, hur gött som helst !
men halsen blir bara värre och värre, får hoppas att det inte är halsfluss pågång..
har också försökt att få i mig en macka, kunde knappt svälja :(
men idag har jag ändå lust att hitta på något skoj, tänkte träffa jonathan, men tror jag skiter i det.
vill inte smitta han !
och mamma hade visst köpt biljetter på en handbollsmatch, hur kul som helst !
så drar nog dit ikväll :)
bloggar mera sen när jag har duschat, länge sen jag slängde upp en outfit bild, så blir nog en idag.
pusss !




gustav kjellström 24/7 ♥




waka waka.

Kommentarer
Postat av: sofia

grattis :)

2010-07-25 @ 13:28:37
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0