bad update.

Hehe, jag är kanske sämst på att komma på rubriker..
Men har inte hunnit blogga så mycket nu, för kanske bara kan låna datorn här nere 1 gång per dag, så igår var den inte ledig..
Men igår träffade jag massor med folk på kvällen, och Maximiliam var visst här ! ( en kille som jag umgicks väldigt mycket med förra året). Så var med han enstund, sen lärde jag känna 2 tjejer. Carro & Fanny.
Verkar väldigt trevliga !, så ska nog antagligen vara med dom ikväll igen.
Igår stack vi till donken allesammans, kom hem runt 1 tiden. Solen skiner här nere , och jag har tappat färgen helt, bäst att jag blir lite brun igen !
Ska försöka komma hem på torsdag iaf, måste träffa min Gustav ♥
Men idag har jag och mamma och mormor åkt till båstad, köpte hallon och glass. Gick också runt och kollade lite, blev la en slags utflyckt, mysigt var det.


Aja, nu ska jag och mamma fixa ihop en ny grill, så blir det grillat till middag ikväll ! Mumsss.




åh söt .. nej fyyfaaaann :D




bikinin fram ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0