dageen

tjenare !
nu är jag äntligen hemma, har princip vart ute hela dagen.
först var det ju partillecup, och sen smarholmen och sen frillesås :)
när jag var påväg hem från frillesås så RAMLADE jag med moppen i en rondell.
alla kollade på mig, och jag tyckte det var såå pinsamt, skadade foten och handen, men det är inte så farligt, kunde ju gått riktigt illa !
men sen efter det träffade jag niklas fingren & markus holmen , och har inte skrattat så mycket någongång innan ;o
det måste vi göra om tycker jag allt ! :)
och spanien vann VM, jag visste det hela tideeen !!! :D


smarholmen med bästavännen !


bästavän & pontus


bästavän, pontus , robert


robert, pontus


bästavänn !

frillesås


anton, robin


robin,anton



tyvär har jag inga bilder på markus & niklas, men tack för dagen /kvällen alla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0