statestiken höjs ! :)

det är alltid lika kul när man ser att många läser bloggen ! :)
om ni vill att jag ska skriva om något annat än vad jag ska göra på dagarna och vad jag har gjort.
så är det bara till att komentera, så ska jag se till att ändra på det.

men ska snart käka undra vad mammi ska laga för god mat idag ?
sen åker vi ner till aranäshallen vid 6-tiden, och hämtar ut våra biljetter.
någon mer som ska dit ? :)
aja nu ska jag fixa mig lite till.
tar med kameran till matchen så om jag inte glömmer av att ta bilder som jag brukar göra, så slänger jag upp dom ikväll.
ni får ha en bra dag.






tycker jag snart borde klippa håret lite, börjar bli jätte slitet..
men nu när jag har fått rätt långt hår så vill jag ändå inte :(
vad tycker ni ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0