till frillesås !

hej, kom nyss hem från jonathan, vi sket i att åka till lindome så drog till smarholmen och träffade pontus & robert, goa killar !
dom badade, men jag struntade i det hehe, vilken badkruka jag är..
och nu har jag nyss käkat den godaste maten, faita !
så nu ska jag ta moppen ÄNDA ut till frillesås, fattar inte hur jag orkar , men ändå så pallar jag inte ta bussen, och sen kan jag åka hem när jag vill, så det är gött !
och där ska jag träffa Anton, Patrik och Robin, får se om jag sover över där :)
tog massor med bilder idag också, men dom lägger jag in ikväll eller imon !
nu ringer anton och säger att jag ska åka, hörs pussss / sannaaaa ♥


Robin


anton


patrik


kommer bli en trevlig kväll !
herrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0