värmen dödar mig.. :D

åh det är så grymt varmt ute, och snart kommer jonathan till stationen så jag ska hämta upp honom och sen drar vi till lindome och träffar emil och badar i barnsjön !
var nyss i göteborg och kollade på p-95 matchen, och dom förlora, tror dom kom 3 av 120 lag, så det är grymt !
lite synd att dom losa, för dom var grymt braa !
och snart kommer matilda hit en snabbis för att hämta sina skor, och grattis till henne !
hon fyller år idag !
men nu ska jag sätta mig framför tven, tar med kameran till sjön, så bilder kommer.
och förlåt att jag inte uppdaterar så mycket, men har lixom inte haft tiden till det än.
men ska försöka att blogga mycket mera !
hörs sen, pusssss  ♥





och jag vet sofia att jag sa att jag inte tyckte denna låten var bra, men efter ett tag ändrade jag mig.
den är grymt fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0