yeess !

nu är febern borta, får hoppas att den inte kommer tillbaka!
har fortfarande svin ont i huvet verkligen krampar..
kan nästan säga att jag har ont överallt, nacken,ryggen,huvet.
och imon får jag hoppas att jag mår bättre, antagligen ska jag och mamma kolla på handbollsmatch, aranäs A-lag mot tyskland typ, i aranäshallen.
ngn mer som ska dit ? =)
eller så skiter vi i det och drar till sommarstället.

idag har jag inte gjort ett skit, är såååå uttråkad.
bara legat i sängen & kanske flyttat mig till soffan och sovit eller kollat på tv.
käkat tabletter och knappt någon mat.
undrar inte om jag har gått ner lite i vikt också.
men kanske bloggar innan jag går och lägger mig sen.
pusss




sne GAMMAL bild på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0