chill dag !

tjennna, idag ska jag hita göra något alls , plugga bara på moppesak..
men funderar på att dra och sola sen i solkällan och bli lite brunare?
och sen kanske jag ska träna beror helt på min rygg, har haft sjukt ont nu sista tiden, ibland kan jag inte ens gå eller något, så ska beställa tid till läkare -.-
sen imon ska jag jobba på hammargrens, tjänar lite pengar, det är nice !
ska jobba där tills på torsdag tror jag, börjar 7 på morgonen till typ 2, jobbigt att gå upp så tidigt men sak samma.
nu ska jag laga lite mat till mig, ha det grymt !

puusssss





härlig sommar bild, när ska vädret komma ?

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, orkar inte, men tack, du med! :)

2010-06-14 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0