göteborg med matilda

stack in med matilda till göteborg vid 4a, och köpte en mascara & 2 bh.ar, vilket behövdes.
sen gick vi runt där och käkade på donken och sen köpte vi glass, haha tjocka ?
gick in till bikbok och testade några tuffa kläder också, bilderna nedan säger allt:)
sen tog vi pendeln hem och hämtade cykeln påvägen, dagens skratt asså!
har inte skrattat så mycket på ett himla tag, matilda satt på sadeln och jag cyklade, så typ "hoppade" jag lite på hennes ben, så var jag nära att ramla in i en buske...
matilda: AKTA BUSKEN!
hahaha ni kanske inte fattar men det kunde misstolkas så mycket med busken asså, när jag " hoppade "

pusss










HAHA?!?!

kissies stile ?



bh från hm, rea - 75 kr


rosa spets bh från hm-129 kr.

nu ska jag plugga & käka, tack för dagen matilda love u !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0