inget lyckad dag..

tja, hade sovmorgon till 10 idag, kollade på filmen 2012, första gången jag såg den iaf.
jag tyckte den var grym men svin läskig, & lite sorlig grät iaf gånger .
men sen stack hela klassen och käkade på pizzaboden, alla satt på olika bord & snackade knappt med varandra, det sög ju balle, vad har hänt med klassen igentligen ?
efter det stack jag & sofia till kungs och köpte ett navelsmycke till mig, slänger upp en bild imon.

aja, sen tränade jag..
känns att jag börjar tröttna stort nu asså, ont i ryggen och skit, kan inte ens springa nästan ..
menmen, imon är det städdag i skolan, sen slutar vi på torsdan, lyckos till varlaskolan som slutar imon, SOMMARLOV !

ha det grymmt !




söt bild på mig & fia på beccas & carros lilla party :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0