med linneaaaa

tjobre, bara för jag fick MVG i biologi så fick jag gå och shoppa lite, köpte 3 tunikor/linnen.
och sen gick jag och linnea till gymmet, haha vi är grymmaa !
och nu ska vi snart käka och sen ska vi träffa jannike,sofia och matilda.
vi ska nog stick till skummdiscot och checka erik grönwall, som vi TRÄFFADE förut ! :D
men vi ska inte vara med i skummet , bara äckligt :)
sen sleepar linnte över här, men tyvär blir det ingen sovmorgon för oss, ska på student i halmstad och åker här ifrån vid 10.
men nu hinner jag inte blogga mera, gör det senare ikväll när vi kommer hem, och då slänger jag upp bilder från kvällen, hörs senare pussss



tunika- 149 kr


tunika- 249 kr

sen köpte jag ett vanligt vitt bas linne som jag inte orkade att slänga upp bild på :)



en jätteeee söt linnea !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0