sen midsommar

nu blir det lite sena bilder sen midsommar, hade riktigt kul faktiskt !
först käkade vi med hela släkten, massor med gott och sen jordgubbar till efterrätt.
efter det gick vi till ett tivoli som låg precis vid sommarstället, åkte en ball sak som man hände uppochner på.
sen orkade jag inte åka mera för mådde rätt illa efter den, haha.
och sen var jag ute med massor av folk, mest var jag nog med sara, stack till tivolit igen vid 1 tiden, massor med fulla folk, jävligt roligt var det !
och sen somnade jag väll vid 3 eller nått.
så slänger in lite bilder nu dååe.



sara,helen.


sara.


lite av tivolit.


sara,helen

sååå, lite bilder blev det, orkar inte lägga upp mera, men tack för dagen alla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0