skönt väder här nere i mellbystrand !

förlåt att jag inte har uppdeterat idag, men jag har inte haft tillgång till någon dator.
men idag har jag solat hela dagen, har vart 25 grader hela dan, nu är det runt 20 grader och solen lyser ännu, imon skulle det bli lika fint väder så det är gött !
har bränt mig som fan nu på kroppen, mest på armarna och ryggen.
så imon blir det bara att sola ansiktet för mig.
var också på en sjö med mami & hunden & mormor, badade med hunden och sen låg jag och sola mest.
efter det stack jag och mamma ner till stranden här i mellby, jätte skönt och 20 grader i havet, inga maneter heller, så det var härligt!
köpte en söt ring också, haha la in en tia i en automatsak, så fick jag en svart fin ring, hahah !
men nu ska jag försöka hitta robin och hans kompisar och träffa dom, pussss♥



no make up, bjuder som fään !

Kommentarer
Postat av: NINORTA CHAMOUN

hjärtat du behöver inget smink!

lika jävla vacker utan .



saknar dig, måste ses snart ?

2010-06-29 @ 11:57:35
URL: http://ninortachamoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0