snarkning hos oscar !

ah som sagt åkte jag in till vallda igår och träffade oscar,filip och niklas.
klara & thilda kunde inte komma, men hade ändå riktigt kul!
först skulle vi ut och bada på kvällen när jag kom, men sen började det blixtra och åska, så vi cyklade hem till oscar.
satte på en äcklig film, riktigt läskig..
sen spelade vi cod ?, haha ah jag sög ju verkligen då :)
efter det var väll klockan runt 1, så snackade vi och hade det trevligt.
vid 4 gick vi och la oss, ingen kunde sova, så nicke och oscar satte på cod igen, så vi bestämde oss för att dygna, men det gick inte så bra, alla somnade väll runt 5 eller nått.
men jag kunde inte sova, så jag låg vaken till 6 halv 7, och vaknade igen 9.
så nu är jag grymt tröttt !
sen på morgonen käkade vi frukost och bestämde oss för att dra ut och bada idag istället.
det var jätte kallt, frös som fan.
sen kom mamma och hämtade mig och nu ska jag plugga på moppeprov, nu ska jag klara det !
lite bilder !



oscar som sitter och sjunger ?


förlåt niklas, men var tvungen !, hahhaha


filip jilsen.


oscar


filip

så tog inte så mycket mer bilder, glömde av att jag hade kameran, heheh
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0