sämsta fredagen !

skolan var helt okej , men sofia var sjuk så var bara jag och alicia denna gången, alicia var också sjuk , men gick till skolan ändå, tur !
men sen gick jag hem, träffade linnea enstund, sen kom hennes pappa och hämtade henna vid 4a, skulle igentligen hängt med niklas och kolla på p-93 när som spelade SM i partille.
men han skulle åka med hans tränare & kändes så himla pinsamt att åka med , så stannade hemma.
mami är fortfarande sjuk, så fick cykla ner till ica och köpa massa , och jag som inte kan cykla så bra, typ ramlade flera gånger & tappade alla matvaror och min vante, så himla kass är jag !
snackade med oliver samtidigt, så cykla med en hand, haha fyfan.
så idag har jag inte gjort ngt typ, suttit vid datan hela dan, seggt
men imon ska jag nog till fjärås och träffa emil gustavsson,
ni får ha det bra , pusssss ♥










åh, söta gamla bilder på osss, love u babes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0