ullared ! ♥

tjabba bloggen !
efter skolan kom mami och hämtade mig, åkte direkt till ullared , gick runt där i 4 timmar ungefär, men ändå blev det inte så mycket jag köpte.
sjukt billigt där , (Y)

men imon blir det TAGGA till matchen mot kroppskultur, förlorade mot dom förra gången med 2 mål, så nu ska vi ta dom tjejer !
i aranäshallen klockan 8, alla kommer dit och kollar, kommer bli en höjdar match !


bilder på det jag köpte på ullared ♥



lösnaglar
nagel lack
armbamd


coolt linne, 75 kr .


väska, 250 kr


rosa läppstift
läppglans
puder
sminkväska


svart t-shirt / tunika 129 kr


gulligt nattlinne , 60 kr


spets trosor , 40 kr st.


string, 15 kr st


skinnjacka, 800 kr

det var allt jag köpte där iaf, kanske lite mera småsaker som jag inte orkade ta kort på :)
var en bra dag, men så himla trött nu bara , ska nog lägga mig tidigt idag, pusshejj ♥


Kommentarer
Postat av: markus

vad ska du ha string och spets trosor till? :D

det är väll nt särskillt skönt ? xd<3

2010-04-27 @ 18:56:40
URL: http://markkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0