äntligen helg !

hej !

först var det skolan, började klockan 9.
och idag hade vi typ någon målar dag, så vi skulle måla massa saker -.-
och alla skrattade åt mina teckningar, jag kan verkligen inte måla ! :D
men fick reda på fysikprovet & matteprovet, fick G i båda , grymt !
jag är väldigt stolt att ha klarat båda proven, suveränt !
men jag tycker det är konstigt att börja gråta om man får VG+....
förlåt, men visst ni kanske ville ha MVG, men vafan det är 8an, ni har hela 9an på er att klara det liksom..

aja nu ska jag plugga lite & sen kanske jag sticker in till åsa och träffar hampus :)
ha det grymt !




hittade en asa gammal bild på pauline & mig, saknar dej gumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0