aranäsopen

hallå !
först spelade vi kvartsfinal mot tibro, vann där med 17-6.
sen spelade vi semifinal och vann där mot täby vann där med 3 bollar :)
sen då till finalen, mötte vi lugi & förlora med 2 bollar tror jag det var, så det var segt !
men fick ju en silvermedalj iaf !
& vi spelade faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv, men när jag kom hem tog jag en dusch och käkade :)
imon är det skola igen , tråkigt som fan, men se det posetivt bara 27 dagar i skolan kvar, sen är det sommarlov , WOHO !
& jag tycker fortfarande det är kallt ute , sommaren borde komma snart ?
men nu ska jag plugga lite engelska, ha det bäst !




ge mig sommar tack ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0