bloggar som jag läser


linnea gustavsson, tog nyss bort din blogg, men började om igen, jätte fin & rolig blogg.
uppdaterar rätt ofta, söt & go tjej !


sofia engqvist , jätte bra blogg uppdaterar ofta, och skriver mest om dagen & sitt liv.
& hon är min syster, love u !




paow, bloggen är jätte bra, kollar på den varje dag, och uppdaterar nytt hela tiden.
söt tjej, som är känd , haha :D



kissie, tror hon är så snygg vilket hon inte är, ser riktigt äcklig ut.
hon har förstört sig själv, men bloggen är bra, hon skriver mycket skvaller men i verkliga livet tror jag inte hon är sån.


malin edvarsson, läser bloggen varje dag, skriver mycket & tycker hennes blogg är riktigt bra & intresant.
jätte söt & go tjej, som jag tyvär inte känner .


fridakarlsson, jätte söt & härlig tjej,  alltid lika glad, men träffas tyvär inte.
men hennes blogg är bra, uppdaterar helt okej, & måste säga att hon är jätte söt med sin kille ! :D


matilda tjernström, uppdaterar inte så mkt, men när hon väl gör det blir det långa inläggg.
jätte härlig tjej som jag har kännt ett tag, love u !


sofia millesson, en tjej som jag kännt väldigt länge, sjukt bra är du !
aja, uppdaterar aldirg typ, men visar mycket insperation :)


jeffa westlund, uppdaterar helt okej, kan bli bättre på det, men är en riktigt söt tjej & bloggen är bra ! :)



jonna kronlid, grym på att göra designers !
jätte söt tjej, som verkar vara schysst !


sååå, men jag läser ändå några mera, men orkar inte lägga upp alla :)

ha det gryymt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0