med sofiaapopp






såå, idag har jag vart med sofia efter skolan.
vi gick ner tilll kungsmässan och satte oss och fikade, eller ah tog ett glas vatten, haha !
nu fick ni några bilder att kolla på också, inte så himla fina menmen:)
käkade nyss också, men nu håller vi på och gör oss iordning till träning klockan 7, fys orkaaaa
mår inte så bra idag heller, ont i huvet & väldigt varm, får hoppas att jag inte håller på att bli sjuk... :(
aja, nu ska vi dra och möta lisa och sen cykla ner till träningen.
tack för dagen syster.
hejjddååååååååå

Kommentarer
Postat av: sofia

ÅHHHHHH, NEJ NU BLIR JAG LEDSEN :'(

hatar bilden på mig, ser skev ut..

men men, älskar dig sis <3

2010-05-10 @ 20:50:54
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0