sjuk

gick till skolan idag, men sen efter första lektionen kände jag att jag inte mådde så bra, så jag gick hem efter lunchen, har ont i halsen & huvudet och så fryser jag..
men får hoppas att det blir bättre till imon, får då ska jag förmodligen åka till frillesås och träffa massa :)
sen jag kom hem har jag bara vilat och kollat på tv, och nästa vecka ska ett slöjdarbete vara klart.
& jag håller på och stickar en halsduk, och det är svin lång, eller jag tycker det iaf, så det borde jag hinna bli klar med !

ha det grymt, ♥



jag är så trött på alla komentarer i skolan hela tiden, kan ni inte bara ge er någon gång?
& du...... vad har hänt med dej ?, du är alltid taskig och ska hålla på mot mig, pallar inte med dej mera.
snart får du ta och ge dej, venne vad som har tagit åt er så himla mycket ?
ni ville att jag skulle bli lugnare & tystare, så var nöjda, jag har ändrat mig för eran skull, men nu ?
när jag väl är tyst & sköter mig i skolan , så kommer bara era komentarer och hatar att jag är så tyst?
men vafan det är ni som har gjort mig till den jag är, sorry för det?
skärp er..

Kommentarer
Postat av: sofia BÄST millesson

kom ihåg, JAG ÄLSKAR DIG !!

2010-05-11 @ 14:53:56
URL: http://sofiahannelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0