vad händer ?

jag fattar ingenting, är trött exakt hela tiden, orkar ingenting typ .
vad har hänt med mig igentligen ?

idag skulle jag igentligen vart med Martin, men det sket ju sig totalt asså
så nu ska jag nog med matilda till anneberg och träffa amina, har saknat henne stort !
får se vad vi hittar på för kul, bilder kommer ikväll :)
& imon ska jag ha idrotts uppvärmning, & jag har ingen bra skiva till sånt, bara massa gamla låtar , haha
kommer gå åt skogen känner jag nu.

aja, tack care ! ♥



jag vet inte vad jag ska göra, bara jag försöker blir allting fel, jag orkar inte mera.
allting bara går snett, alla komentarer jag hör i skolan , orkar bara inte .
vad hände med oss 3 igentligen?
vi hade alltid lika roligt på lektionerna, alltid lika glada var vi, men nu vi 3 vi är tysta och bara tråkar oss
vi borde bli som vi var förut.....



Kommentarer
Postat av: sofia BÄST millesson

Du vet att jag finns, bara att lyfta telefonen och ringa om det är nått, det hoppas jag att du vet!



älskar dig gumman (L)

2010-05-05 @ 14:40:57
URL: http://sofiahannelee.blogg.se/
Postat av: sofia

ring mig ikväll <3

2010-05-05 @ 17:08:14
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0