Dålig uppdatering.

Ja ni ser ju bara rubriken, men har inte bara mycket tid till att blogga, har te.x inte varit hemma på hela dagen idag. Men idag var skolan rätt lugn. Men vid 1 tiden var jag tvungen att gå till läkaren för att ta sprutor mot allergi. Gjorde skit ont, menmen.. Sen åkte jag tillbaka till skolan och hade 1 lektion så det var rätt nice !
Sen var jag på utvecklingssamtal och det gick väl sådär, haha ;).
Sen vidare till kungsmässan och fick med mig en spets t-shirt för 200 kr. Och snart kommer morfar hit. Bloggar senare, med dagens blogg & insperation. Pusss.






Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin tröja!

2010-11-09 @ 17:16:10
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0