hemma.

Hej!

Nu blir det nog ett långt inlägg från helgen. Haha hoppas ni orkar läsa.

Men först åkte vi ungefär 40 mil dit och sen när vi kom fram skulle vi spela ungefär direkt, men jag hade ju problem med knät men jag spelade ändå. Så efter matchen kunde jag inte gå, knät svullnade upp, från låret när till vaden, skulle igentligen till sjukhuset då, men vi hade ingenaning om vart ett sjukhus låg i skåne. Så knarkade typ tabletter och då gick svullnaden ner lite. Nu har jag skit ont och ska till en ortoped idag för att kolla upp det.
Men sen spelade inte jag något mera på hela helgen, var ju väldigt segt att bara sitta och kolla på.

Och nu till det värsta, jag och Ida skulle lägga in våran packning i bussen och så fick jag inte in nyckeln riktigt, och så skriker Ida: TRYCK HÅRDARE !
Så gjorde jag de, och vred nyckeln åt sidan, så gick den AV! Hur skulle vi komma hem nu, och jag hade ju panik för allting var mitt fel. Så min tränare ringde min mamma, så hon fick köra 40 mil ändå ner till skåne/blekinge och lämna extra nyckeln. Inte ens ett tack fick hon.

Men jag åkte ju med mamma hem sen, men påvägen så ser vi att bussen står på sidan om vägen och blinkar.
Jag går ju såklart ut och kollade vad som hade hänt, och dom hade kört på en älg !
Hela bussen var trasig på framsidan och alla darrade och vissa tillochmed grät. Pfff tur att jag åkte med mamma hem.

Men efter ett tag var vi hemma, gick och käkade, kollade på bloggar, sen somnade jag direkt.

Ja det var helgen för mig, rätt otur kan man säga!






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, vissa grät...

2010-11-01 @ 10:55:40
Postat av: fredde

ni var faktiskt i blekinge !!!!

2010-11-21 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0