godmorgon.

Förlåt för en jätte dålig uppdatering igår menmen, det tar jag igen ! :)

Lördag: var jag med Jonathan, Pontus, Kajsa, Matilda, Vera och Jesper, var hemma hos Vera enstund sen gick vi ut, och gick till donken och tog varsin glass, sen gick vi till stan för det skulle vara ngt partaj där eller något, men det sög så skulle hem till mig, men sen var Jonathan och Pontus tvugna att ta bussen hem till lerkil. Så vi gick hem till mig och skjutsade hem Kajsa, haha och matilda ville inte stanna kvar ensam så hon fick åka med, vettefan hur hon satt på moppen, men kul var det ! :D
Sen käkade jag och matilda, och la oss och somnade typ direkt, gött !



Söndag: Vaknade först klockan 8, men tyckte det var för tidigt så somnade om, sen gick jag och Matilda upp vid 10 tiden. Nu ska vi snart käka frulle och sen ska jag börja tagga till handbollsmatch mot Heid !
Sen när jag kommer hem blir det plugg och vila, så bloggar efter matchen, pusss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0