Godmorgon bloggen

Ska snart föna håret, och fixa mig lite sen bär det av till skolan. Jag och Sofia ska stå i cafét idag så det blir en chill dag, ska ha slöjd första lektionen kvart över 9 sen måste vi gå 20 i 10, hehe så det blir en go dag !
Efter skolan ska jag träffa älsklingen, du är den bästa !
Aja nu ska jag nog börja fixa mig lite, är jätte trött efter helgen också, men skit samma.
Men föresten den låten som jag la upp igår med Lisa Lavie, visst är den grym ? Lyssnar sönder på den :o
Heerrrå.






HAHAH, nu la jag märke till Johanna Zaman längst till vänster, hahaha !!
älskar dej fiapoppppp ♥


Kommentarer
Postat av: frida

gud vilken fin blogg!:D

vad gör d?:)

2010-11-16 @ 11:12:45
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0