men innan jag går och lägger mig...

.. så måste jag berätta en SKIT rolig sak som hände idag på sista lektionen.
ah vi var nere på stan och skulle fråga massor med frågor till politikerna.
och så när min grupp var klar satte vi oss på en bänk, och snackade om frågorna typ.
så vänder jag mig om så ser jag en gubbe med svart långt skägg & oliver såg hur jag började skratta så säger han:  DÄR ÄR SVARTA TOMTEN !
och nej vad jag skrattade, jag fick seriöst lägga mig ner på marken för jag kunde inte andas typ, höhö.
sen började jag dra massor med roliga skämt om svarta tomten och dom tyckte bara jag var konstig, men shit så kul har jag aldrig haft typ!



ofta inte dom är lika ? :o






hahha !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0