nisse är såååå seg :D

Jao, han kommer typ aldrig, så kan lika gärna blogga lite om dagen ?
Men idag var det ingen vanlig skoldag. För jag och Sofia stog ju i cafét och det var så tråkigt, haha.
Och så måste vi stå imon också, yey ! Men ändå chill att slippa lektionerna... Men tyvär missar man ju mycket när man inte är med på lektionerna & särkilt när man inte är så bra i skolan och inte orkar jobba upp det igen.
Som jag då.. Men Sofia älskar verkligen att köra moppe, så hon kör ALLTID min, och när hon skjutsade mig idag kom hon upp i 60 typ, och jag skrek såklart ! Och så får jag in en fluga rakt i munnen, åhh vad det var äckligt, hahah !
Aja nu kommer nog nils, hörs sen.


& kollade nyss på disney channel, hehe .
så galet snygga är killarna !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0