Ajja får väl fortsätta.

Heej!

Har hört att massor vill att jag ska fortsätta att blogga så får väl ta och göra det. Idag har jag varit med Sofia Millesson först nere på kungsmässan och hjälpt henne med att köpa alla ♥ dag present till hennes kille, men vi lyckades inte så bra. Så hennes pappa kom och hämtade henne så dom kunde åka och köpa ngt gulligt.

Men sen åkte jag och tog sprutor mot allergin & sen träffade jag Anton enstund och fikade och senare köpte lite presenter till mammsen & mormor. Och även en perfym till mig. Är ju alltid bra med lite variation ;)

Så nu har jag precis kommit hem från Anton, vi gjorde inte så mycket, kollade mest på tv och sen passade hans lillebror, sen sminkade jag även honom, haha såg väldigt roligt ut ! Men nu håller på att färga håret på mamma, sen ska jag nog sova hos mormor, kanske slänger upp ett inlägg då. Men vi hörs senare!






du är för bra min vän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor din pappa?

2011-02-18 @ 01:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0