ETT- presentera mig själv.

Mitt namn är då Sanna Andreasson och bor i kungsbacka, har gjort det hela mitt liv. Men har faktiskt bott på 3 olika ställen här i kungsbacka. Men trivs bäst där jag bor nu. Jag har en underbar familj, min mamma som heter Kim och sen min mormor som är som min extra mamma ungefär. Hon har alltid funnits där för mig när jag behöver ngn att prata med , och även min mamma !
Sen som ni flesta vet, jag har ingen pappa & vet helt enkelt inte vem han är. Men helt ärligt jag bryr mig inte, jag har det bra som jag har det.

Men jag fyllde precis 16 år, är förr 95-02-09. Är faktiskt rätt kort, är bara 1.64 cm. & är igentligen brunhårig, tro det eller ej, men är faktiskt mörkhårig. Har tänkt på att låta det blonda växa ut och bli brunhårig. Men vet inte om jag vågar. haha.


Och skolan, det går ändå helt okej för mig, fast visst det skulle kunna gå bättre. Är rätt skoltrött på skolan nu och vill bara börja i gymnasiet, låter mycket roligare!
Har ungefär 180 poäng och skulle ju inte sitta fel med högre betyg, men jag kämpar på!

Sen är jag även en handbolls tjej, har spelat det nu i över 9 år. & har inte tröttnat ett dugg, till gymasiet har jag sökt till elit handboll & hoppas att jag kommer in på det. Skulle vart jätte kul!
Så känns att jag kommer hålla på med handboll ett tag framöver nu.  Har massor med underbara vänner också, det får jag inte glömma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0