frågestunden.

Säg några dagiskompisar som du fortfarande har kontakt med?

Jadu, jag har fortfarande jätte bra kontakt med Matilda Tjernström, vi är faktiskt bästa vänner & har kännt henne sen vi gick i 3:an. Och sen hade jag även en kompis som jag umgicks med varje dag sen dagis, och ja vi pratar fortfarande med varandra. Och så brukar jag umgås med barndomskompisarna ibland, men orkar inte rabbla upp alla.



Hur ser ditt liv ut om 10 år om du får bestämma helt själv?

Hur mitt liv skulle vara?, hm jadu det var en svår fråga. Men jag skulle vilja ha en super bra kille & skaffa ett stort eget hus. Kunna ha en roligt jobb som jag trivs med & tjäna bra pengar!, men sen vill jag även bli riktigt duktig i handbollen och komma långt med det, de skulle ju vart drömmen liksom! Alltså det finns så mycket man vill ha & göra.


Favoritfärg?

Tycker mycket om svart & vit. Använder inte så mycket "starka färger", men annars så funkar rosa också!


Favoritdjur?

Imed att jag har en hund så är hund mitt favoritdjur !, tycker om är riktigt gosiga och söta!


Vad har du för betyg?

1 MVG , 2 VG och resten G.


Är du nöjd med dig själv? Är det ngt du skulle vilja ändra på?

Jag är rätt nöjd med mig själv, men visst det finns ju saker som man skulle vilja att det var bättre liksom. Och om jag skulle vilja ändra på något så är det väl att ha tjockare hår & mina öron.. haha. Skulle även kunna tänka mig att vara lite kortare, tycker det är gulligt !


Hur är relationen i din familj?

Den är bara bra, fattar inte direkt hur du menar. Men den är bara bra, är mycket med min mamma & älskar henne jätte mycket, kan snacka med henne om nästan allt!
Och så om ni inte vet så har jag ingen pappa & jag vet inte heller vem han är, men helt ärligt så bryr jag mig inte, för jag har det bra som jag har det, & nej jag skulle inte vilja träffa honom heller..


Vilka/vem har du tidigare varit tillsammans med?

Mitt första förhållande var med en kille som heter Viktor. Och sen om man ska säga " seriösa förhållanden " så har jag vart tillsammans med, Måns, Gustav, Nils.


Om du fick välja en av dina kompisar, vem tycker du isf passar bäst för tex modell yrket?

Ehm, det finns massor av mina kompis som passar till det. Men tycker helt ärligt isf Linnea Gustavsson & Julia Wahlberg. 

Vad är du mest nöjd med på dig själv? :)

Ehm.. Tycker isf mina ögon kanske & benen.

Har du systemkamera?

Nej det har jag inte, har en vanlig kamera.


Har du pojkvän?

Nope, singel !:)


Är din hårfärg ordinarie?

Jag är faktiskt brunhårig igentligen, tro det eller ej! 



Vad pysslar du med på fritiden?

Jag umgås med mina kompisar & sen spelar jag mycket handboll, det är en del av mitt liv. Sen måste jag erkänna att jag går ut rätt ofta med kompisarna & har kul ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0