Tisdag.

Tjena.

Slutade klockan 3 idag. & denna skoldagen var bara för jobbig. Är helt slut och är inte alls på humör, skulle gärna kunna tänka mig att gå och lägga mig nu, men kan ju inte det imed att jag har match idag igen klockan 6. Så jag väntar bara på att mammsen ska komma hem med lite käk & sen åka direkt.. Borde nog börja tagga lite nu. Men känner mig så slapp & orkar inte göra något alls. Har nyss legat och kollat på O.C, det är den bästa serien man kan se & ni som inte följer den har missat något!

Men iallafall, den sista lektionen vi hade idag var svenska & då läste vi igenom nationella provet som vi ska ha nästa vecka, det verkade jätte svårt & känns som att jag inte kommer klara det. Men får hoppas på det bästa iallafall!

Och som jag sa så kommer mamma snart & tror hon har köpt mc donalds.. haha tjockis är jag, men de är det värt!

Nu blev det ett rätt långt inlägg, men vi hörs efter matchen. Tagga match mot KÄRRA!




jadu, vad ska man säga?
fjortisgänget i 8:an, söttt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0