TVÅ- min första kärlek.

jadu, var tillsammans med en kille som heter Viktor i nästan 3 år, vet inte om man kan räkna det som riktig kärlek, var inte så seriöst, men kommer ihåg att jag var riktigt kär i denna killen, och att jag hade alltid kul med honom. Och att vi pussades efter 1 halv år. haha kommer ihåg första kyssen väl. Ah men det var min "första kärlek".

Men om man inte räknar med det så var min riktiga kärlek med Gustav Kjällström. Han var verkligen hur underbar som helst och vet att jag var väldigt ledsen när det tog slut. Pga det var för långt avstånd mellan oss, vem vet vi kanske skulle vart tillsammans fortfarande om han bodde närmre. Min riktiga kärlek var detta.. Kommer aldirg att glömma den heller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0