10 saker som du inte visste om mig.

♥ Jag är inte bra i skolan, men jag försöker bättra mig, men det är svårt !

♥ Jag saknar någon som in i helvetet.

♥ Jag har spelat handboll nu i över 9 år & har inte tröttnat ett dugg.

♥ Jag saknar att ha en pojkvän, känns tomt.

♥ Jag har ingen pappa, vet inte ens vem han är...

♥ I 6: an tilll 8: an var jag är jätte fjortis! ( pinsamt ).

♥ Jag är rätt kort, eller vad jag tycker iallafall. Jag är 1.64.

♥ Jag älskar att sjunga, det är bland det roligaste som finns!

♥ Jag har många bra vänner som jag älskar !

♥ Har oftast svårt med att somna på kvällarna, tänker på massa saker hela tiden & blir väldigt jobbigt !




Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg:)

hahha du e inte kort jämfört med mig :)

att sjunga är det bästa ! :)

2011-01-06 @ 23:16:22
URL: http://emmaliljeflod.blogg.se/
Postat av: emma

sv; jag e typ 151 o jag e 15 :P jag blir inte mkt länge (a)

tycker du ska testa alltid kul att pröva :)

lycka till isf :)

hur lång e du då?

2011-01-07 @ 00:17:59
URL: http://emmaliljeflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0