dålig uppdatering.

Hej!

Förlåt så himla mycket, men jag hann helt enkelt inte lägga in något inlägg igår. Men först åkte jag in til göteborg och träffade Christopher, sen direkt kom mammsen & idisen och hämtade upp mig, så skulle jag spela match.
Vi förlorade med 5 bollar, vi sög.. Ah men sen skulle vi kolla på bio i göteborg, men sen när vi kom dit så fanns det inga biljetter på ngn film alls.. Så vi fick åka tillbaka hem igen. haha fail jo vi vet!
Men sen när vi kom hem gick vi till Kajsa och kollade på film där ist, det blev mean girls 2, den var faktiskt bra!
Men sen gick vi hem och somnade direkt för Ida skulle spela match idag då klockan 10. Så jag fick gå upp i onödan.. Aja dom vann med 3 bollar tror jag!, bra spelat tjejer.
Och nu har vi precis ätit och ska snart kolla på Sverige. Så hörs efter det! Puss.





As gammal fjortis bild på alicia,jag och Fia....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0