DEL 2


Caroline Almkvist.

Uppdaterar inte så himla mycket , men det hon skriver är bra. Skriver mycket om insperation och lägger upp outfits, skriver även om hennes liv.


Emeli Olsson.

Följer denna bloggen rätt ofta & hon uppdaterar mycket och skriver mycket om olle i idol , haha måste hålla med dej där, love him!
Ta en titt.


Erica Löfstrand.


Spelar samma handboll som denna bruden & hon är riktigt go !
Har inte läst denna bloggen så himla mycket imed att hon startade den nyss, och hon har lyckats bra med den, skriver bara mest om vad hon har gjort eller ska göra på dagarna.


Jeffa Westlund.


En jätte söt tjej, hon har bloggat nu i ett himla tag & hennes blogg är grym. Men tycker dock att hon ska uppdatera mera, men ta en titt!


Jennifer Karlssom.


Diggar hennes blogg, skriver om just det hon vill själv & skriver till om sina tankar.


Julia Wahlberg.


Älskar verkligen hennes blogg, hon skriver om precis allting, men det jag diggar mest är insperationen & outfitsen, hennes klädstil är för jävla snygg!
kolla in hennes blogg.


Tobias Lindberg.


Äntligen en kille som bloggar, alltså i denna åldern menar jag då. Hans blogg är as bra!, men kan uppdatera mycket mera så skulle han säkert bli känd, cheek it out !



Så nu var del 2 kvar, vet inte om jag har glömt ngn men det här är dom som jag kommer på iallafall. Annars ledsen ! :)

Kommentarer
Postat av: Emeli

Tack för länken! :D

2011-01-25 @ 22:43:50
URL: http://emeliolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0