Grattis bästa mamma!

Idag fyller mammsen år, GRATTIS! du är den bästa mamman man kan ha & älskar dej!

Har nyss ätit & firat mamma, så fick vi tårta till efterrätt som jag har gjort, den blev faktiskt riktig god. Fast gjorde bara en enkel marängtårta, men den var mumsig!
Och tidigare idag träffade jag en kompis, så tog vi en fika & köpte present till mamma & tårtingridienser.
Snart ska jag börja fixa mig till match i önnered, den börjar klockan halv 9 ikväll & då slutar den halv 10, så är inte hemma förren vid 11.. Så vet inte om jag hinner blogga efter det, annars hörs vi imon!






Kommentarer
Postat av: Ida

Aw va sött! :D

2011-02-02 @ 06:32:27
URL: http://idastaxenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0