Mår inte så värst bra.. :(

hallå.

Var ju som sakt på öppethus. Och det blev lite funderingar, kanske ska söka barn & fritid ist, men jag har ingenaning. Någon som går på ngn linje av Barn & Fritid eller Hotell & Turism?
Som ni märker så vill jag gå i någon praktisk linje, orkar inte sitta vid skolbänken hela dagen ut & sen även plugga när man kommer hem. Har redan tröttnat på skolan något sjukt !, men  jag ska klara 9:an och gå ut med bra betyg, eller iallafall försöka !

Aja, jag har inte mått så speciellt bra på hela dagen, sitter och fryser och sen blir jag varm igen, Så jag tog tempen och jag hade lite feber:(
Och sen har jag ont i halsen och mår inte så värst bra helt enkelt, men ska nog till skolan imon ändå, eller får se hur jag mår imon!

Hur har eran dag annars vart? :)





ge mig sommar, ja tack!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: hihi okej.. jag skulle vilja jobba med data, design och layouts :b hihi..

har du haft en bra dag?? :D

2011-01-26 @ 21:46:48
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: bara bra :)

va har du hittat på idag då? :D

2011-01-26 @ 21:54:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Elemina

Åh, tack så mycket! Allt är hur bra som helst, det flyter verkligen på.. LITE mycket plugg i skolan bara, måste bli bättre på att prioritera mina saker! Haha, hur är det själv? :)

2011-01-26 @ 22:23:34
URL: http://animele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0