Har haft mycket att göra idag.

Förlåt för en jätte hemsk uppdatering. Men idag har jag bara inte hunnit. Först hade jag match klockan 11 och vi förlorade med rätt mycket, dom vi mötte var sven bra!
Men sen åkte jag och mammsen till kungs och åt & kollade på en ny mobil till mig, men vet inte vilken jag ska köpa än. Sen när jag kom hem pluggade jag so & träffade Anton så kan kunde hjälpa mig lite. Och snart ska jag ta moppen till Rasmus. Så kommer inte blogga senare heller, för då ska jag sova. Och nu ser jag att det snöar ute igen, usch nu får det sluta komma snö hela tiden, det är ju förfan april ?!
Aja, pusshej!




HAHAA, förlåt johanna. men var tvungen.. gissa hur det kunde blivit så? hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0