Lördag.

Hallå.

Snart ska jag käka lite och sen drar jag och mammsen till Aranäshallen och kollar på herrarna, dom ska möta serieledarna så det blir spännande !

Och sen kommer Nicole hem till mig så ska vi fixa oss lite för kvällen. Ska hem til Frida och fira henne som jag redan har sagt. Och efter det drar jag till Natashas fest för hon har också fyllt år. Känns att denna kvällen kommer bli lyckad ! :)


Köpte denna tröjan igår.
Och ska nog ha detta på mig ikväll också, orkar inte direkt klä upp mig idag, är rätt trött.. men kommer ha kul iaf !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för storlek i tröjor och jeans? :)

Hade varit intressant och veta!

2011-03-22 @ 23:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0