Torsdag.

Slutade halv 4 idag och är jätte trött nu, hatar långa dagar i skolan & sen direkt när man kommer hem ska man sätta sig vid böckerna igen, det är ju de ända man gör.. plugg,plugg åter plugg. Men ah, idag skulle jag igentligen träna, men har fortfarande jätte ont i ryggen & det går inte över.. Så nu blir det lång vila för mig innan jag fortsätter med handbollen. Ska även till en sjukgymnast snart. & det jobbiga är att jag får ta värktabletter hela tiden så jag blir väldigt trött & på dåligt humör..

Men sen kommer Rasmus hit enstund innan han ska dra på träning, och så ska vi käka tacos. mums! Avundsjuka ?
haha. Men hörs sen.





snygg som fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0