16 april

tjänna sweeties !
ska snart iväg och träna, och innan var jag på kungs träffa daniel, och sen stack han så var jag med nina enstund också, asså jag funderar verkligen på att ta bort bloggen för det är ju så tråkigt utan någon header, så snälla ngn som kan hjälpa mig ?!?
det skulle verkligen vart as schysst !
& idag i skolan var det helt okej, hände ingenting roligt igentligen.
men efter sista lektionen stannade jag & becca & linda kvar , för att öva på en låt som vi nog ska sjunga på skolavslutningen om jag vågar, becca spelar piano, linea gitarr och jag sjunger.
får se hur det blir med det, men ska iväg på träning nu, PUSSS

& snälla hjälp mig med en header !




GE MIG SOMMAR


Kommentarer
Postat av: mikaelA

saknar dig sanna!! :(

2010-04-21 @ 22:53:23
URL: http://mikaeeelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0