blääää

& jag har verkligen dom bästa rubrikerna asså !
nej, men idag har jag vart i skolan och sen efter stack jag och tog mina hemska äckel sprutor, har sjukt ont i armen nu.
men träffade sofia & emil efter också, haha pinsamt som fan, för jag somnade i sofias säng.
så himla typiskt mig .
& imon drar sofia till danmark, kommer sakna dej syster !
så träffade jag julia bolin och kolllade på fotbollsträning precis, så berättade hon att jag skulle testa att dricka kaffe & sen 3 sockerbitar i, så får väll testa det imon , kommer bli hyperaktiv känner jag.
men nu ska jag sätta mig och göra ett test, sen blir det greys anatomy .
pussss ♥



Kommentarer
Postat av: sofia

kommer sakna dig med syster!

<3

2010-04-14 @ 21:48:23
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0